Happy Day red

Uwielbiam bawełniane, długie sweterki. Są zarazem bardzo ciepłe jak i wygodne.Takie sweterki to bardzo dobra alternatywa do spodni czy legginsów.Świąteczny motyw wprawia nas już w nastrój najpiękniejszego święta w roku! Pod spodem znalazła się bluzeczka ,która ostatnio do mnie zawitała a już podbiła moje serce. Jest wygodna a co najważniejsze jej napis odzwierciedla moje podejście do niektórych ludzi. Ogólnie sklep tutaj ma wiele koszulek z przeróżnymi jednocześnie zabawnymi jak i pięknymi napisami.Znaleźć możecie tam również bluzy jak i biżuterią i uwaga Czapki ,które aktualnie królują na ulicach!W stylizacji możecie również zauważyć wcześniej nie prezentowane botki od tutaj. Mam już jedne workery jednak zależało mi teraz na butach ocieplanych o bardziej klasycznym kolorze.

Parka- TUTAJ/ Sweterek-Tutaj /Spodnie -Tutaj /Koszulka-Tutaj / Buty-Tutaj/ Czapka-Tutaj









zBLOGowani.pl