Osiemnastka

Noc była bardzo energiczna!:) Wytańczyliśmy się z chłopakiem za wszystkie czasy. Trafiło się nam bardzo miłe towarzystwo ,które pokazało ,że umie się bawić.Jedzenie było bardzo pyszne i oczywiście moja wspaniała Agnieszka (solenizantka) zadbała o to by na stole pojawiły się drinki ,które wręcz uwielbiam.Jednym słowem było super a dzisiaj odpoczywamy i już czekamy z chłopakiem na kolejną imprezę za tydzień:).Dzisiaj mam dla Was w końcu kilka zdjęć z urodzin i dużo zdjęć ,które już czekają aż je wstawię,ponieważ dopiero dostałam laptopa z naprawy i na szczęście wszystko z nim dobrze:).







PS: Każdy kto został wybrany w konkursie odnośnie polubienia mojego zdjęcia SOHO ,dostał wiadomość prywatną na Fb. Tak zarządził sponsor konkursu z powodu mojej awarii komputera.
GRATULUJEMY
zBLOGowani.pl