caffe

Wczoraj dostałam zdjęcia nad ,którymi pracowaliśmy razem z Marcinem w zeszły piątek. Słowo "pracowaliśmy" może jest tu zbyt poważne :) Po prostu spotkaliśmy się pofocić! Dzisiaj z chęcią prezentuję Wam efekty naszego spotkania. Wyszło zupełnie inaczej niż zwykle. Zdjęcia wpadają w bardziej romantyczne klimaty.
Jakiś czas temu pisałam Wam również dużo o wyjazdach do Warszawy. Dzisiaj pragnę Was poinformować ,że niebawem zobaczycie mnie w TVP 2. To dopiero moje początki w telewizji;) Uczę się wszystkiego i zaczynam małymi kroczkami więc bądźcie wyrozumiali i trzymajcie kciuki:). Jeśli natomiast chodzi o zdjęcia to również to nie koniec! Mam dla Was jeszcze zdjęcia z kilku sesji ,a kolejne już w tym tygodniu!
Ps:Muszę się również Wam pochwalić ,że wzięłam się za napisanie pracy maturalnej!









Sweterek- Zara / Spódniczka - Bershka / Botki - Wilady / Zakolanówki-Gatta /Zegarek-Apart 
zBLOGowani.pl