Style Shop

Tak jak mówiłam, zaczęłam już intensywniej spędzać czas. Pierwszym dowodem na to jest zaczęta już współpraca z nowym sklepem internetowym,który prezentuję swoje rzeczy na allegro .Niebawem jednak pojawi się sklep z osobnym adresem!Wszystkie rzeczy w tym sklepie prezentuję Ja. Zostałam więc oficjalnie twarzą nowego sklepu internetowego;).Osobiście cieszę się z tego i mogę powiedzieć,że póki co rzeczy ,które dostałam do zaprezentowania były godne uwagi i dobre jakościowo.Dzisiaj mam dla Was kilka zdjęć:
Ps: Nie mogę zapomnieć o wspomnieniu tutaj o moim cudownym chłopaku ,który mnie wspiera i pomaga mi osiągać sukcesy. Dziękuję!
EDIT: Tutaj znajdziecie sweterki!:
 http://allegro.pl/polskie-swetry-ekskluzywny-kardigan-narzutka-7392-i3501744377.html






Na zdjęciach nie ma wszystkich kolorów ,które niebawem zobaczycie w sklepie internetowym

zBLOGowani.pl