DIETA

Witajcie! Tak jak wam ostatnio obiecywałam przygotowałam notkę o dietach.
Moim pierwszym zmaganiem się z nadmiernymi kilogramami było niejedzenie.. Co skończyło się utrata 20 kg w miesiąc czasu. Jednak nie jest to dobre rozwiązanie dla ciała. Po takim szybkim schudnięciu musiałam bardzo intensywnie ćwiczyć ,żeby ciało nabrało jędrności. Z góry wyprzedzę wasze pytania -wróciło mi po roku 4kg. (na szczęście ,bo wyglądałam jak szkieletor) Kolejnymi moim zmaganiami były różne diety o ,których naczytałam  się bardzo dużo w internecie i różnych książkach.
Jednak w ostatnim czasie zdecydowałam się na dietę dukana ,która miała dać super efekty...
Po 4 dni białek mój organizm nie wytrzymał i żołądek przestał pracować ,musiałam jak najszybciej zaprzestać diety i zjeść coś co ma w sobie węglowodany i cukry złożone. Na szczęście już jest okej!
Odpowiednią dietę dla mnie dostałam od mojego chłopaka (kilka miesięcy temu) .Dzięki niemu udało mi się schudnąć 3 kg w ciągu tygodnia. Dobrał mi dietę odpowiednią do mnie. Do tego co mój organizm potrzebuję również biorąc pod uwagę to co lubię jeść ,a czego nie tknę NIGDY!
Od września za pewne wrócę do tej cudownej diety:) Jeśli któraś/któryś chce odpowiednia dietę dla swojego organizmu zapraszam na e-mail : majaolsener@wp.pl
Proszę opisać
_Co jem na dzień dzisiejszy.
_Czego nie lubię
_Ile chce schudnąć
_Jaki mam tryb życia.
Dostaniecie opisaną dietę .Godziny,kalorię, dokładnie jakie produkty macie przyjmować. I Ile to będzie trwało. Koszt takiej diety to 30 zł.
Jeśli się decydujecie zapraszam Was serdecznie do napisania na podany e-mail.
Pierwsza osoba dostaje dietę GRATIS!

To tyle jeśli chodzi o profesjonalne podejście do diet.

Ja mam dla Was parę zasad ,które sprawią ,że możecie schudnąć 1-3.kg

-3 kubki zielonej herbaty(dziennie)
-chleb żytni (nie wafle ryżowe)
-słodkie napoje zastąpić wodą niegazowaną
-rano pozwolić sobie na węglowodany a po południu tylko na białka.
-przed każdym posiłkiem wypić szklankę wody niegazowanej
-w trakcie posiłku nie pić!
-po posiłku wypić szklankę niegazowanej wody.
-Zmniejszyć zjadane porcje do połowy
-Nie jeść warzyw ,które nadymają

 Polecam Wam również 30 minutowe bieganie i przynajmniej 20 przysiadów dziennie.
Pamiętajcie ,że to systematyczności zawdzięczamy SUKCES!
Ja na szczęście mam swojego cudownego chłopaka ,który motywuje mnie równocześnie do ćwiczeń jak i diety. Wy możecie pisać do mnie. Zapraszam!