18!

Rok temu nie mogłam się doczekać moich 18-stych urodzin.Dzisiaj się właśnie zaczęły i postanowiłam ,że będzie to dla mnie jeden z najszczęśliwszych dni w życiu! Uważam ,że  osiemnaste urodziny to coś bardzo wyjątkowego więc właśnie tak chce je przeżyć "wyjątkowo".Trzymajcie kciuki żeby mi się to udało! Jestem pozytywnie nastawiona do wszystkich i do wszystkiego co mnie czeka w ten "mój" dzień.Liczę ,że najważniejsze osoby nie zapomną o mnie ,ale również nie stanę się osobą zbytą.
Nie będę pisała co działo się w moim życiu przez 18 lat.Pewnie jeszcze rok temu opisałabym Wam upadki ,wzloty i wywnioskowała teorie. Teraz żyję tylko do przodu ! Nie patrzę w to co było lub mogło by być. Nauczyłam się doceniać to co mam i walczyć  o swoje miejsce na ziemi.Nie jestem idealna i nie mam z tym problemu. W życiu stawiam sobie cele i je osiągam.Często mnie pytacie jak to się stało ,że jestem modelką czy ,że mój blog ma jakąś tam liczbę wejść.
Przyznajcie (ci ,którzy pisali do mnie) powiedziałam ,że to wszystko co teraz robię jest w sumie bardzo niewielkimi poczynaniami. Wy widzicie więcej moich sukcesów  niż ja sama. Muszę Wam podziękować za to ,że do mnie piszecie i jesteście ! Doceniam to i cieszą się bardzo ,że jest tu nas coraz więcej!
Dalej zamierzam być tu z Wami i zaskakiwać :) Aktualnie przygotowuję się do 3 pokazów.Zostałam zatrudniona w ogólnopolskiej agencji modelek i hostess .Udało mi się również zacząć współpracę z nową firmą odzieżową ,której produkty będziecie oglądać wyłącznie na mojej osobie.
Pamiętajcie :Każdy z Was jest wyjątkowy! Macie prawo sięgać po swoje marzenia i nikt  nie ma prawa powiedzieć Wam ,że nie jesteście tego warci lub nie podołacie .Początki są trudne ale na mecie się odpocznie:)














zBLOGowani.pl