Look of The Day


    Ten tydzień minął mi bardzo szybciutko.Ciągle byłam zalatana i zmęczona.
Doszła do tego jeszcze 18-stka mojej ukochanej Emi ,którą zupełnie zaskoczyłam prezentem .Stwierdziłam ,że nie chce iść w rzeczy banalne czy nic nie znaczące, dlatego zafundowałam jej tatuaż!:) Moim zdaniem bardzo wyjątkowy prezent. 
Przeglądając dziś bloga Kasi Tusk zwróciłam uwagę na nowe modele torebek od LV,które łudząco były podobne do mojej granatowej od TUTAJ.
W to lato chyba najbardziej przypadł mi do gustu ten model torebki.To samo mogę również powiedzieć o spodniach w kolorowe kwiatki od STYLEPIT ,które połączyłam z  modnym T-shirtem z napisami TUTAJ.
Do koloru spodni dobrałam baleriny o bardzo wyjątkowym odcieniu .Znajdziecie je tutaj.
Są to jedne z moich najwygodniejszych butów do tej pory!:)
W stylizacji nie mogło zabraknąć kurtki ,ponieważ wiadomo u nas pogoda ciągle ulega zmianie.
Kurtka od Tutaj






zBLOGowani.pl