FASHION

 Dzisiaj prezentuje Wam jedną ze stylizacji ,które były obecne na sesji.Stylizacja składa się z cielistej bluzki na ramiączka ze złotym suwaczkiem dodającym uroku bokserce.Genialny zestaw tworzyła ze skórzaną spódniczką ,która prezentowała elegancje.Żeby zdjęcia były bardziej wyjątkowe a stylizacja ciekawsza ,odważyłam się na czarne pończochy oraz moje ulubione pomarańczowe szpilki ,które nadały życia stonowanym kolorom ubrań.Praca nad zdjęciami była po prostu czystą przyjemnością.  Z ludzi ,którymi już kolejny raz udało mi się współpracować nad projektem emanuje tyle pozytywnej energii i siły do działania ,że sama  za każdym razem jestem mile zaskoczona .Zostałam też mile zaskoczona kilkoma upominkami ,za które jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję. O zdjęciach nie muszę pisać. Zdjęcia pozostawię bez komentarza ,ponieważ uważam ,że wyrażają same siebie i fotografa ,który w tym przypadku jest moim ulubionym .Niedługo ujrzycie filmik ,który został nakręcony przez www.studiofilmowe-pm.pl

Zdjęcia wykonane w Hotelu MARSEL

www.hotel-marsel.pl


Zapraszam do Klikania LUBIĘ TO:
Tutaj

Zdjęcia :AGNIESZKA WĘGLEWSKA








                   BLUZKA (bokserka z suwaczkiem) -/Oxyd-Fashion 
                                   Spódniczka(z eko skóry)-/Oxyd-Fashion
zBLOGowani.pl