❤ Winter Holidays *

Nie łatwo jest być modnym w zimie. W ostatnim czasie wybieram przede wszystkim buty Emu, ponieważ zapewniają mi jednocześnie wygodne chodzenie oraz ciepło. W stylizacji główną uwagę zwracają na siebie leginsy z zimowym wzorkiem oraz czapka ze złotymi kolcami ,która skradła moje serce już dawno temu ,jednak nie miała ciągle na tyle odwagi by sprawić ,żeby pojawiła się w mojej szafie. W ostatnim czasie jednak staram się lepiej wyrażać siebie poprzez moje zestawy ubrań. Na zdjęciach widać również torbę od MissWish ,która jest w aktualnym czasie moją faworytką i nie rozstaje się z nią na krok.:)Poprzedzając pytania i insynuację osób trzecich mogę zapewnić Was ,że w tym zestawie było mi wygodnie ,luźno i jednocześnie bardzo cieplutko .Zdjęcia zostały wykonane bardzo sprawnie i w przyjemnej atmosferze ,ponieważ tuż po miłym czasie spędzonym z Panią fotograf ,szybko udałam się na planowany pyszny obiad na ,który zaprosił mnie mój cudowny Miś.  










Czapka -allegro
Bluzka-SequinShoes
Kurtka-Bershka
Legginsy-allegro
Buty-MERG.pl
Torebka-MISSWISH
zBLOGowani.pl