Street style

Witajcie! Dzisiaj był w miarę ciepły dzień ,który przyniósł mi wiele atrakcji. Po szkole wybrałyśmy się z  Ewą i Pauliną porobić parę zdjęć. Dziewczyny zaskoczyły mnie całkowicie pozytywnie! Zdjęcia wykonała Ewa ,która miała super pomysł i poświęciła czas na tym by ogarnąć o co właściwie mi chodzi na blogu;)
Dziękuję Ci za to bardzoo! Zaskoczyłaś mnie maxymalnie !Dziękuję również Paulinie ,która pojawiła się i doradzała nam  dzieląc się swoim doświadczeniem .
Ostatnio mam kompletnego bzika na punkcie zakupów! Kupuje 2 razy tyle ile powinnam ! Jak zauważyliście na zdjęciu jest torba z firmy Miss Wish z, którą nawiązałam współpracę! Mają tam tak genialne produkty ,że już zamówiłam sobie kolejną i myślę już nad trzecią;).

Zdjęcia :Ewa Marciniak









Kurtka-ZARA
Koszula-Tutaj
Spodnie-Cubus
Buty-Sequinshoes
Torba-Tutaj

zBLOGowani.pl