BLONDE-CARPE DIEM

Witajcie Skarby! Dzisiaj tak jak obiecałam niedawno mam dla Was notkę o pielęgnacji włosów;)
Ja aktualnie na głowie posiadam kolor blond dlatego też bardziej dbam i pielęgnuje moje włosy by odżyły po jasnych farbach i rozjaśniaczach. Aktualnie nawiązałam współprace z salonem fryzjerskim (TUTAJ),któremu całkowicie oddaje moje włosy pod opiekę .Zarówno  wykonują stylizację fryzur jak i koloryzację i inne zabiegi, które bardzo serdecznie Wam polecam! Zachęcam również ekskluzywny wygląd salony ,bo jak już siedzieć na fotelu parę godzin to gdzieś gdzie jest przytulnie  i sympatycznie prawda?;)
Takie jest na pewno moje zdanie.
Natomiast do pielęgnacji domowej zakupiłam ostatnio szampon i odżywkę JOHN FRIEDA
Oczywiście  zakupiłam BLONDE natomiast  produkty są też do innych kolorów włosów.
Póki co stosowanie daje efekt !

Szampon-38zł
Odżywka-38zł
Można zakupić zarówno w Rossmanie jak i w sklepach Fryzjerskich.
Odżywka nunaat,której jest bardzo dużo.
Dobra i tanie odżywka ,trzeba tylko nie przywiązywać się ciągle do jednego "koloru"
lecz mieszać  np: raz użyć zielonej ,innego dnia fioletowej;)

Cena 20zł

Co robię za swoimi włosami?
Nie susze ich ani nie prostuje,staram się również nie wyczesywać na mokro oraz na włosy biorę porszki Belissa ,które zawierają dużo mikroelementów i zapobiegają wypadaniu.

Ps:Na koniec chce Wam również podziękować za wszystkie e-maile ,które do mnie piszecie;)
Zawsze Wam odpowiem! Jesteście nieocenieni!:*


zBLOGowani.pl