Fashion photography

Witajcie Kochani! Jak się trzymacie już drugi miesiąc w szkole? Ja coraz lepiej;).Już  w tym miesiącu w moim grafiku pojawia się dużo wyjść i imprez z czego niezmiernie się cieszę ,ale nie wiem czy dam radę to wszystko ogarnąć;)
Dzisiaj mam dla Was dwa ogłoszenia
Pierwsze to informacje ,że zaczęłam stałą współpracę ze Studiem Fotograficznym
CRYSTAL STUDIO photography ,efekty tej współpracy możecie zobaczyć już dzisiaj  na zdjęciach. Zdjęcie z pewnością wyróżniają się bardzo ciekawymi ujęciami i dobrą obróbką;)
Druga  sprawa to oficjalna współpraca z EWĄ Marciniak ,której ujęcia już widzieliście .Ewa stała się jednym z fotografów bloga;)Kontak do Ewy znajduje się po lewej stronie bloga.Polecam! Zarówno jak i z CSP i z EWĄ współpracuje mi się genialnie i mam nadzieje ,że wspólnie będziemy się rozwijać i sięgać coraz wyżej.


Zapraszam do klikania LUbię to  na mojej stronie TUTAJ
(DZIĘKUJE WAM KOCHANI)











Ewa Marciniak






Podziękowania dla:
Mateusz Z.
Emila W.
Kamila W.


zBLOGowani.pl