Hardbeat


Witajcie ,jak wasz dzisiejszy dzień? Mój był bardzo cieplutki i dość wesoły;)
Od razu po szkole ruszyłam na sesję z Pauliną W, która odbyła się na nowym moście.
Oczywiście było bardzo wesoło i przyjemnie .Przeszkadzało  nam tylko słońce ,które trochę psuło zdjęcia oraz raziło po oczach. Lepiej jednak walczyć z ciepłymi ,muskającymi skórę promieniami słońca niż z wiatrem i deszczem jak poprzednio.
Oczywiście po sesji byłyśmy tak głodne ,że jednogłośnie zdecydowałyśmy się na Mc.<3
Dodam ,że zdjęcia bardzo mi się podobają a w szczególności jedno ,które jest moim faworytem. Cieszy mnie fakt ,że rozwijam się na różnych sferach życiowych  .Czas pokazuje mi co jest naprawdę ważne dla mnie i dzięki czemu jestem szczęśliwa. Mojego nastawienia do tego co robię lub jak postępuje nie zmieni : złośliwa krytyka czy nietrafne ,mało inteligentne riposty. Kieruje się zasadą ,którą usłyszałam kiedyś od Taty ,lecz potrzebowałam czasu by zrozumieć i wcielić ją w życie. Teraz już wiem czego chce i pewniej niż poprzednio stawiam kroki na powierzchni. Jestem dumna z tego ,że ciągle się uczę i poznaje coś nowego co sprawia mi wiele radości. Wiem ,że człowiek spełniony , dążący do swoich marzeń i celów nigdy nie jest złośliwy i zazdrosny bo ma wszystko czego potrzebuje i umie o to walczyć. Dziękuję tym ,którzy są ze mną:).








"Jeśli się nie postarasz ,nigdy nie zdobędziesz tego o czym marzysz"-Maja Olsener

zBLOGowani.pl